Оплата
1. Переказ на карту ПриватБанк. Оплата в будь-якому відділенні банку ПриватБанк, а також без комісії через термінали самообслуговування. Після того, як замовлення буде оброблено, вам буде надіслано смс з точною сумою до оплати та номер картки ПриватБанк.
2. Готівкою (тільки місто Київ).
3. Платіж с післяплатою. Оплата при отриманні товару на відділеннях транспортних компаній. Тільки при відправці компаніями "Нова пошта", "Укрпошта". Оплачується вартість доставки, плюс вартість перерахування грошей назад. У разі відправлення компанією "Укрпошта", вартість доставки буде включена в оціночну вартість посилки. Мінімальне замовлення для відправки післяплатою: 200 грн.
4. Безготівковий розрахунок на р/р в банку. (Оплата надходить до 3-х днів в залежності від роботи банків). Після того як замовлення буде оброблено, вам буде надіслано листа з точною сумою до оплати та реквізити для оплати на розрахунковий рахунок.
5. Оплата за допомогою гаманця Webmoney, а також служб миттєвих переказів: Western Union, MoneyGramm, Приват Мані та ін. Після того як замовлення буде оброблено, вам буде надіслано листа з точним зазначенням на кого робити переказ і точної сумою до оплати. Комісія за переказ складе 1-2%, залежно від суми.
6. За допомогою карти Visa, MasterCard (Liqpay).
Питання і відповіді по оплаті через картки Visa, MasterCard
1. Які саме картки приймаються до оплати?
До оплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron і Mastercard Cirrus, MasterCard Maestro і інші, випущені будь-яким українським або міжнародним банком. Звертаємо Вашу увагу, що картки Mastercard Electronic не приймаються для оплати в Інтернеті, через обмеження платіжної системи Mastercard.
2. Що робити, якщо на картці VISA Electron або Cirrus / Maestro немає CVC2 / CVV2 коду?
На цих картках CVC2 / CVV2 коди іноді не друкуються. Для отримання цього коду Вам слід звернутися в службу підтримки вашого банку. Деякі банки надають цю інформацію своїм клієнтам після авторизації.
3. Чому я не можу оплатити?
Зачасту існує кілька причин відмови банку в авторизації платежу. Ось основні з них:
- карта не активована для оплати в Інтернеті. Всі банківські платіжні картки спочатку видають користувачеві з обмеженнями на оплату в мережі Інтернет. Вирішити це питання Вам допоможе служба підтримки банку, що випустив Вашу карту. Просто зателефонуйте менеджеру по телефону служби підтримки користувачів або задайте питання через форму на сайті банку.
- недостатньо коштів. Часто ми забуваємо про те, що покупка, яку хочемо зробити перевищує наші можливості. Почекаємо до кращих часів і повторимо спробу.
- карта не призначена для інтернет-платежів. Це буває не часто, але буває. У пункті 2 ми вже згадували про такі випадки.
4. Як швидко платіж потрапить до компанії-постачальника послуг?
Авторизація картки проходить в режимі он-лайн. Інформація про здійснення платежу потрапляє постачальникам послуг і банкам щодня. Як правило, платіж зараховується на протязі декількох хвилин.
5. Чи існують в системі обмеження щодо мінімального розміру платежу?
Так, обмеження дійсно є. Мінімальний платіж в системі залежить від кожної компанії, але як правило повинен бути не менше 1 грн.
6. Чи є послуги Liqpay платними?
При оплаті карткою через систему Liqpay, комісія з платника не стягується.
7. Що відбувається в разі, якщо на платіжній картці недостатньо коштів для здійснення оплати?
При проведенні транзакції в системі, інформація про неї передається банку-емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує транзакцію, в тому числі він може не підтвердити оплату через відсутність коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які володіють картками з кредитними лініями, оплата може здійснюватися навіть за фізичної відсутності коштів на рахунку. Тільки банк-емітент, який видав вам картку, може відкрити Вам кредитну лінію по картці і встановити її розмір, а також дати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, тільки він може дати вам повну інформацію по проведених операціях і операціях, які мають статус «Відмова».