Якщо у вас вже є що продавати, ви приготували багато мила, бомб, кремів та інших корисних продуктів, давайте вирішимо - де продавати?
- On-line
- Виставки
- Ярмарки
- свій магазин
- пропонувати на реалізацію в інші магазини хендмейд
Сьогодні будемо говорити про On-line.
Це можуть бути або соціальні мережі, або сайти, ваші особисті або сайт посередника (форуми, спеціальні сайти-посередники для продажу хендмейд, дошки оголошень, такі як olx, сайти по типу prom.ua).
Соціальні мережі, в яких можна продати: Instagram, Facebook, рекомендуємо звернути увагу саме на них (актуально для України), в країнах СНД використовуйте також Вконтакте.
Головні поради:
- Не розпилюйте увагу на багато соц.мереж, виберіть 2 основні
- Першими обирайте ті соц.мережі, в яких більше ваших друзів
- Додайте аватар (можна обрати свій логотип або своє найкрасивіше мило, воно буде краще, ніж особисте фото, хоча є винятки)
- Максимально заповніть опис профілю, але тільки якісною інформацією (не пишіть, що ваше мило найкраще, напишіть, що ви робите тільки натуральне, наприклад, або робите акцент на аромат)
- Обов'язково напишіть як з вами можна зв'язатися, вкажіть через які месенджери вам можна написати
- Для продажу створюйте окремий акаунт, без сімейних фото
- Публікуйте якісні фото, обробляйте їх в спеціальних редакторах
- Додайте до фото опис і ціни
- Використовуйте хештеги, але не загальні, а цільові (наприклад: # весна # новийрік # мило - погано; # милоізоснови # милознуля # милокиїв - добре)
- Спілкуйтеся в соціальних мережах і будьте активними, шукайте свою цільову аудиторію, коментуйте їх і ставте лайки.
- Коментарі пишіть від душі.
- Задавайте питання під своїми постами, цікаві, але по суті ( «як вам сьогодні погодка» - погано; «Хлопці, хочу зробити новорічне мило, допоможіть обрати аромат, м'ята або ваніль» - добре)
- Не піднімайте в своєму акаунті тем, що не зачіпають вашу діяльність, але які зараз в моді, не кажіть про політику, віру та інших, нехай навіть найщиріших ваших переконаннях, які не стосуються мила, ви можете відлякати частину аудиторії. (Наприклад, говорити про військові дії, правителях, вибори - погано; говорити про чемпіонат з футболу, зробивши при цьому відповідне мило - добре)
Це основні правила, про які ми говоримо в першій статті нашого майбутнього циклу «Аромасоп для бізнесу». У наступній статті ми докладніше розберемо основи просування миловарного бізнесу в Instagram.